reklama
reklama
9. 3. 2015 | poslední aktualizace: 9. 3. 2015  08:45

Václav Kubata vede Nadaci Depositum Bonum

Ředitelem Nadace Depositum Bonum je od 1. března 2015 Václav Kubata. Do pomyslné rodiny České spořitelny, kde několik let řídil marketing banky, se vrací po pětileté přestávce.
-rkp
Václav Kubata, ředitel Nadace Depositum Bonum
Václav Kubata, ředitel Nadace Depositum Bonum
autor: archiv

Václav Kubata by měl ve vedení Nadace Depositum Bonum navázat na tradici vybudovanou Českou spořitelnou, která nalézala a podporovala projekty mimořádně přínosné pro společnost. Posláním nadace je pomáhat především učitelům a tím i školákům na základních školách na cestě výuky a chápaní přírodních věd, především pak matematiky a fyziky.

Václav Kubata vystudoval Vysokou školu Ekonomickou v Praze, obor ekonomika a řízení průmyslu. Svoji kariéru zahájil v polovině osmdesátých let jako ekonom v polygrafickém průmyslu. Na počátku devadesátých let byl obchodním ředitelem společnosti Reggie Radio Music, a později vedl firmy Alfa Media a Radio Alfa. V druhé polovině devadesátých let byl obchodním a marketingovým ředitelem firmy Premedia. Do bankovního světa vstoupil v roce 1998 jako marketingový ředitel divize středního a malého podnikání v Citibank a od ledna 2001 působil jako ředitel úseku marketingu České spořitelny. V té době zasedal i ve správní radě Nadace České spořitelny a Pražského jara. V listopadu 2009 se vydal po stopách svých předků a na několik let vstoupil do politiky. V poslanecké sněmovně se mimo jiné stal členem zahraničního a hospodářského výboru a vedl Delegaci Parlamentu ČR v Parlamentním shromáždění Rady Evropy ve Štrasburgu. V letech 2013 a 2014 se věnoval poradenské činnosti v oblasti marketingu, reklamy a PR.

Autoři: -rkp
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama