reklama
reklama
14. 8. 2014 | poslední aktualizace: 14. 8. 2014  18:15

Lenka Harmon Sector Leader v segmentu Consumer Goods & Health společnosti GfK

Do funkce Sector Leadera, Consumer Goods & Health české společnosti GfK byla v červenci jmenována Lenka Harmon, která do ní postoupila z pozice client consultant. Lenka Harmon se v oblasti marketingového poradenství a výzkumu trhu pohybuje 16 let.
-rkp-
Čtěte více o: personálie | průzkum | trh | marketing | poradenství | PR | GfK
Lenka Harmon, Sector Leader v segmentu Consumer Goods & Health společnosti GfK
Lenka Harmon, Sector Leader v segmentu Consumer Goods & Health společnosti GfK
autor: archiv

Lenka Harmon bude mít na starosti vedení týmu Consumer Goods a HealthCare. Mezi její priority bude patřit především péče o stávající klientelu, marketingové poradenství a konzultace.

Před příchodem do GfK pracovala po dlouhou dobu na vedoucích pozicích v oblasti marketingového poradenství a průzkumu trhu. Navrhovala řešení a metodologie pro výzkumné projekty, pro české i zahraniční klienty, v rámci výstupů pracovala s marketingovými doporučeními vycházejícími z výsledků výzkumů a poskytovala nástavbu, marketingové poradenství.

Lenka Harmon má bohaté zkušenosti jak v B2C tak i v B2B oblasti, v kvalitativním tak i kvantitativním výzkumu, publikuje odborné články a přednáší na marketingových konferencích. Před nástupem do GfK pracovala pro významné výzkumné společnosti - 10 let pro TNS Factum, kde vedla oddělení Consumer Goods (později Factum Invenio), 3 roky pro Ipsos jako Account Director a 3 roky pro AC Nielsen jako Client Service v Reatail Auditu, a to na samém začátku své profesní kariéry.

Předešlé informace o společnosti GfK:

GfK bude měřit efektivitu tiskové reklamy v časopisech - čtěte ZDE

 

 

Autoři: -rkp-
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama