Pro Jeana-Marca Duvoisina byla červencová konference Nespressa v Pařízi první velkou příležitostí představit se jako nový šéf luxusní divize Nestlé, která klubovým způsobem obchoduje se značkovou kávou v kapslích. Zákazníci si kapsle mohou objednat jen přímo od firmy prostřednictvím telefonů či internetu nebo si je koupit ve speciálních kávových buticích Nespressa. Společně se zástupci neziskových organizací Fairtrade International a Rainforest Alliance a samozřejmě také s největším tahákem konference, tváří značky a oscarovým hercem Georgem Clooneym,ukazovali na příbězích farmářů, jakým způsobem se firma snaží nabízet kávu a zároveň přitom pomoci s byznysem malým farmářům z Asie, Jižní Ameriky a nově také Afriky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se