Posláním Alexandry Korman bude pomoci Fincentru splnit strategický cíl stát se do roku 2017 největší finančně-poradenskou firmou na českém a slovenském trhu. Kromě vedení marketingu, rozvoje a budování značky, CRM či vztahů s médii bude Alexandra Korman zodpovědná i za rozvoj obchodní sítě a budování nových kanálů pro finanční poradenství.

Alexandra Korman přichází se zkušenostmi s rozvíjením obchodu s retailovými zákazníky. Ve společnosti T-Mobile od roku 2007 zastávala pozici viceprezidentky pro rezidenční zákazníky a byla zodpovědná za projekt vedoucí k získání pozice jedničky na českém trhu. Před příchodem do společnosti T-Mobile získávala zkušenosti v řadě společností v ČR (Eurotel, Colgate Palmolive) a v zahraničí (Bank Austria Creditanstalt, SPP).

Alexandra Korman je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě a postgraduálního studia interkulturního managementu na Univerzitě v Pasově. Získala titul „Project Management Professional“ na George-Washington University ve Washingtonu. Hovoří plynně anglicky a německy, domluví se také rusky a španělsky.