reklama
reklama
20. 2. 2013 | poslední aktualizace: 20. 2. 2013  08:00

Marketing a export společnosti Jan Becher přebírá Francois Cambier

Novým marketingovým a exportním ředitelem společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka. se stal Francois Cambier. Na této pozici nahradil Ludmillu Stephkov, která ji zastávala od roku 2010, informovala mediální zástupkyně likérky Anna Davidová.
-rkp-
Becherovka Original zimní edice
Becherovka Original zimní edice

Francois Cambier (38) působí v mateřské skupině Pernod Ricard od roku 2000, kdy nastoupil do Pernod Ricard v Německu jako brand manažer a kde se také o šest let později stal marketingovým manažerem a posléze Group brand manažerem. V roce 2010 přestoupil do Pernod Ricard ve Švýcarsku na pozici marketingového ředitele.

Se značkou Jan Becher - Karlovarská Becherovka je Cambier spjat už 14 let. "Když jsem pracoval v Pernod Ricard v Německu a postupně jsem objevoval tuto zemi, byl jsem ohromen nebývalým zájmem mých kolegů, klientů a zákazníků k jedné ikonické značce - Becherovce. Měl jsem to štěstí, že jsem dostal možnost se této značce v Německu věnovat a že ve své misi mohu pokračovat i tady v Praze," uvedl Cambier.

Francois Cambier pochází z Francie. Studoval marketing a obchod na univerzitách ve Francii, Anglii, Irsku a Německu.

Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a. s. je společností s českými kořeny a celosvětovou působností. Je součástí francouzského koncernu Pernod Ricard, druhého největšího výrobce destilátů a vína na světě. Likérka vykázala ve finančním roce 2011/2012 zisk před zdaněním 251 milionu korun. Meziročně to byl nárůst o 21 procent.

Autoři: -rkp-
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
reklama
reklama
reklama