Nedílnou součástí tzv. B2B komunikace s manažery významných firem je incentivní cestovní ruch neboli incentiva. Co to znamená?

Incentiva je vytvořený motivační program pro skupinu osob, kterou mohou tvořit jak klienti, tak dodavatelé, zaměstnanci, externí spolupracovníci, popř. další osoby, které jsou pro úspěšnou společnost důležité. Síla incentivy se nachází v orientaci na spokojenost lidí, pro které byl program sestaven.

Aby přinesla správný efekt, měl by být program originální, zajímavý a zážitek neopakovatelný a výjimečný. To potvrzují poznatky z psychologie, dle nichž je známo, že v lidské paměti se nejdéle udrží zážitky.

Jak ale zařídit, aby akce neskončila fiaskem a s pozitivním nádechem se vryla hluboko do paměti účastníků?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se