Po letech, kdy se operátoři snažili přesvědčit zákazníky, aby se jim namísto kupování kreditu uvázali smlouvou, se situace obrací. Předplacené karty se dočkaly razantního snížení cen a objevují se i nové způsoby dobíjení, díky kterým má být jejich používání stejně pohodlné jako u tarifu.

Operátoři tak chtějí v době klesajících výnosů z volání oslovit především mladší skupiny a seniory. Podíl předplacených karet u nás sice stále dosahuje téměř poloviny všech mobilních čísel, v rámci Evropy jsme ale pod průměrem.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se