Nová technologie spočívá v tzv. horkém rozlivu nápojů přímo do plastových lahví i s kousky ovoce. Ty se v lahvi neusazují na dně, ale v nápoji plavou, jako je to třeba v případě nápoje s aloe vera, který Kofola v ČR vyrábí jako první. Není potřeba přidávat další konzervanty. Nová výrobní linka vyprodukuje podle slov Hany Novákové, PR manažerky společnosti, asi 14 tisíc lahví za hodinu. "Dnešní spotřebitel je vzdělaný a náročný, vyžaduje produkty bez přidaných látek," říká generální ředitel a zároveň majoritní vlastník společnosti Kofola Jannis Samaras. "Současné nejmodernější technologie umožňují zachovat trvanlivosti nápojů i bez konzervantů," dodává.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi