reklama
reklama
13. 9. 2011 | poslední aktualizace: 13. 9. 2011  06:35
ROZHOVOR

Shánějí se spíš jen náhrady za ty, kteří odešli

Hana Vacková
redaktorka časopisu Marketing & Media
Čtěte více o: HR | kariéra | personální agentury
zuzana schrotterova
zuzana schrotterova

Chystají se agentury propouštět zaměstnance?

V tuto chvíli jsou výhledy pouze v rovině spekulací a nelze je ani potvrdit, ani vyvrátit. Podle informací, které máme k dispozici k 8. září, aktuálně žádná z velkých mezinárodních síťových agentur v Praze nepřistoupila k razantnímu snižování počtu zaměstnanců.

Jaká je teď situace na trhu komerční komunikace v personální oblasti?

Je poměrně stabilní, společnosti opět začínají využívat agentury více než v uplynulých dvou letech.

Hledají agentury nové zaměstnance, mají stop stav, nebo naopak nabírají?

V současné době agentury nabírají, ale jedná se spíše o náhrady za stávající zaměstnance, případně o nábor zaměstnanců poté, co získají nové klienty a projekty, kdy stávající kapacity zaměstnanců nestačí klientské požadavky pokrýt.

Jak jsou na tom marketingová oddělení firem?

V poslední době jsme zaznamenali zvýšenou poptávku jak po brand manažerech do FMCG společností, tak po marketingových specialistech do společností s technickým zaměřením.

Jak je to s vývojem platů? Na jaře váš průzkum ukázal, že se po třech letech opět zvyšují. Jak je tomu teď?

Trend v mírném zvyšování mezd stále pokračuje. Nejde o dramatický nárůst, ale přibližujeme se výši mezd v době před krizí.

Zuzana Schrötterová, divizní manažerka personální agentury Robert Half Sales & Marketing

Autoři: Hana Vacková
reklama
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama