Před stanovením prodejních cílů čeká vedoucí obchodní skupiny úkol identifikovat u jednotlivých obchodníků jejich individuální rezervy ve výkonu. Schopnost najít takovou rezervu obchodníka, jejíž řešení - při omezené časové i finanční kapacitě - bude "nejefektivnější", patří k základním dovednostem při vedení obchodní skupiny. Získat je, to lze na semináři: Prodejní tým I "Jak zjistit individuální rezervy obchodníků ve výkonu?" , který 29. 10. 2002 pořádá Economia a.s. ve svém sídle v Praze 7. Přednáší Ing. Pavel Zmeškal - konzultant a trenér s manažerskou a poradenskou praxí . Účastníci získají nástroj, jak u svých jednotlivých obchodníků najít individuální rezervy a jak tyto rezervy "efektivně" odstranit..

Další seminář se koná 30. 10. 2002 a z názvu: Prodejní tým II "Jak zajistit, aby firemní systémy podporovaly efektivní řízení obchodníků?" vyplává, že se jedná o pokračování výše uvedeného se stejným lektorem. Firemní nástroje řízení (různé formuláře, pravidla, systémy, statistiky apod.) často nejsou pro vedoucího prodejního týmu skutečnou podporou. Navíc jejich aktualizace či vybudování je někdy náročné finančně i kapacitně. Na tomto semináři se účastníci dozví, které firemní nástroje pro řízení prodejního týmu jsou potřebné, jak jejich přípravu přizpůsobit možnostem firmy či prodejního týmu a jak motivovat vedoucí prodejních týmů k práci s těmito nástroji.

Třetí tématicky blízký seminář se koná 31. 10. 2002 na téma: Profesionalita v oblasti služeb, reprezentace a řešení situací (přednáší Jitka Brandejsová - konzultantka V.I.P. a lektorka v oblasti image)

Seminář je určený pro vedoucí pracovníky a hovoří nejen o plánování času, ale i o psychologii prodeje služby, osobitém přístupu k týmu. Můžete očekávat nejen teorii, ale i poznatky z praxe a zkušenosti. Program zaměřený na odhad situace, vlastní pracovní náplň, schopnost vcítit se do myšlení zákazníků, jak uklidnit vznikající konflikty. Výklad spojený s vlastním testem osobnosti. Získáte návod jak individuelně působit na zákazníky. Zjistíte co je "první dojem", a co udělat pro to, aby byl pozitivní a jak odhadnout situaci. Výklad bude doplněn názornými ukázkami a odbornou poradou typologie.

Podrobnější informace o těchto a dalších seminářích jsou k dispozici na adrese: Economia a. s., Konferenční a seminární servis, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, telefon: 233 071 4 28, 233 071 430-1, fax: 233 072 030 a hlavně na www.seminare.ihned.cz