ŘEDITEL PROJEKTOVÉ A INŽENÝRSKÉ FIRMY

SUDOP GROUP a.s. se sídlem Olšanská 1A, Praha 3 vypisuje výběrové řízení na pozici: Ředitel projektové a inženýrské firmy.

 

Předpoklady:

  • VŠ stavebního směru,
  • min. 10 let praxe, z toho 5 let v manažerské funkci,
  • jazykové znalosti (AJ podmínka, RJ výhoda),
  • obchodní duch a široké portfolio kontaktů v oboru,
  • strategické myšlení,
  • schopnost řídit velký tým,
  • komunikační schopnosti.

 

Strukturovaný životopis zasílejte do 14 dnů po uveřejnění inzerátu na hr@sudop-group.cz.

 

(HN044705-2)

 

 

 


 

VEDOUCÍ ÚTVARU NORMOVÁNÍ a PRACOVNÍK IT ODDĚLENÍ a VEDOUCÍ KONTROLY JAKOSTI

 

Agrostroj Pelhřimov, akciová společnost přijme:

 

vedoucího útvaru normování

 

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ technického směru,
  • praxi na obdobné funkci (ve strojírenské výrobě) 1 rok,
  • technické myšlení,
  • aktivní přístup k řešení problémů,
  • ochotu se dále vzdělávat,
  • flexibilitu, zodpovědnost, spolehlivost,
  • smysl pro kvalitu,
  • znalost AJ výhodou.

 

pracovníka do IT oddělení

 

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ,
  • znalost modulů SAP MM/WM na úrovni customizingu,
  • obecná znalost dalších modulů výhodou,
  • znalost principů vývoje SW,
  • velmi dobrá znalost vývoje v SAP ABAP,
  • znalost dalšího programovacího jazyka PHP, JAVA, NET – výhodou,
  • velmi dobrá znalost Smartforms, SAPScript,
  • aktivní znalost AJ,
  • analytické myšlení,
  • schopnost samostatné práce,
  • vytváření návrhů zlepšování firemních procesů,
  • návrhy nových logistických procesů.

 

vedoucího kontroly jakosti

 

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ technického směru,
  • praxi na obdobné funkci (ve strojírenské výrobě) 1 rok,
  • technické myšlení,
  • aktivní přístup k řešení problémů,
  • ochotu se dále vzdělávat,
  • flexibilitu, zodpovědnost, spolehlivost,
  • smysl pro kvalitu,
  • komunikativní znalost AJ výhodou,
  • řidičský průkaz B.

 

Nabízíme:

  • odpovídající mzdové zařazení,
  • zajímavou práci v perspektivní firmě,
  • další profesní rozvoj,
  • závodní stravování,
  • benefity včetně ubytování.

 

Nástup:

ihned nebo podle dohody.

 

Váš životopis a telefonické spojení zasílejte na adresu:

AGROSTROJ Pelhřimov, a.s., Dr. Zdeněk Pavlovský, Personální ředitel, U nádraží 1967, 393 12 Pelhřimov nebo E mail - zdenek.pavlovsky@agrostroj.cz, bližší informace na telefonu 565 360 211.

 

(HN044735)

 

 

 


 

HLAVNÍ ÚČETNÍ a MANAŽER TECHNICKÉHO ÚSEKU

MSV Metal Studénka, a.s. přijme do pracovního poměru:

 

Hlavní účetní

 

Náplň práce:

  • zodpovědnost za vedení účetnictví,
  • sestavení měsíční/roční účetní závěrky.

 

Požadavky:

  • VŠ nebo SŠ ekonomického směru,
  • praxe v podnikatelské sféře na obdobné pozici,
  • komplexní znalost podvojného účetnictví, účetní závěrky.

 

Výhodou je:

  • znalost IS Hellios,
  • znalost anglického jazyka.

 

Nabízíme:

  • smluvní finanční ohodnocení,
  • benefity dle kolektivní smlouvy.

 

Manažer technického úseku

 

Náplň práce:

  • vedení a řízení technické podpory výroby, technické přípravy výroby, vč. technické části poptávkového řízení a vývoje podsestav kolejových vozidel a výkovků.

 

Požadavky:

  • VŠ nebo ÚSO technického směru,
  • praxe v oboru strojírenství nebo kovárenství, technologie výroby a konstrukce,
  • zkušenosti ve vedení kolektivu techniků, vedení realizačních týmů, projektovém řízení,
  • znalost světového jazyka je výhodou.

 

Nabízíme:

  • odborný a kariérový růst,
  • smluvní finanční ohodnocení,
  • benefity dle platné kolektivní smlouvy.

 

Životopisy zasílejte na e-mail: danuse.ballaschova@msvmetal.eu do 21. 11. 2013.

 

(HN044758-1)

 

 

 


 

SENIOR FINANCE & ADMINISTRATIVE ASSISTANT

OSCE - Organization for Security and Co-operation in Europe, the Prague Office is looking for: Senior Finance & Administrative Assistant.

 

In close co-operation with the Finance and Administration Sections of the OSCE Secretariat in Vienna, you will be responsible for accounting functions including entry into Oracle, financial reporting, cash and bank reconciliations, preparing and monitoring the budget of the Prague Office, managing procurement of goods, services and works, conducting inventory of fixed assets and well as personnel and payroll administration.

The candidates should preferably have university education with formal training in accounting and six years of directly related financial management experience. Advanced knowledge of spread sheets and databases is required and knowledge of accounting software such as Oracle would be an advantage. Professional fluency in English and Czech is essential as well and the ability to work in a multi-cultural environment.

 

The monthly salary for this position is CZK 43,312 (12 times a year, exempt from Czech income tax). Interested and qualified candidates should complete the online application found under www.osce.org/employment.

 

(HN044671-1)

 

 

 


 

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Česká firma s dvacetiletou tradicí nabízí místo obchodního zástupce.

 

Požadujeme:

  • pracovní nasazení,
  • organizační schopnosti,
  • psychickou odolnost,
  • komunikativnost,
  • flexibilitu.

 

Nabízíme:

  • zázemí stabilní firmy,
  • zajímavou a samostatnou práci,
  • nadprůměrné příjmy,
  • po zapracování služební auto a další benefity.

 

Volejte 608 813 237

 

(HN044730-6)