Hana Kabourková měla v rámci svého předchozího působení na starosti media relations pro společnost Whirlpool CZ/SK. Pro klienty z oblasti automobilového sektoru jako je Alcar nebo Hyundai Autopalace Butovice připravovala komunikační strategie a organizovala klíčové eventy. Zajišťovala také crowdfundingovou kampaň první knize o úspěšných Češkách Velké ženy z malé země, jejíž autorkou je jedna z nejúspěšnějších žen českého byznysu a personální ředitelka skupiny Home Credit Renata Mrázová.

Pro univerzitní portál natáčela rozhovory s významnými osobnostmi české i zahraniční akademické půdy pod záštitou dlouholetého zpravodaje České televize v USA Romana Bradáče. Již při studiu také působila na pozici redaktorky zpravodajství na Rádiu Impuls.

Vedle svého oboru se zajímá o psychologii a diplomacii. Spolupracovala s odborníky na etiketu Ladislavem Špačkem a Naďou Labanovou, pro které organizovala vzdělávací semináře a koordinovala společenské akce. Díky těmto profesionálům měla možnost věnovat se vzdělávacímu programu zaměřenému zejména na business etiketu, na kterém získala osvědčení Master of Business Etiquette.

Hana se přidala do týmu konzultantky Dity Vašíčkové a bude zastávat klientský servis primárně pro klienty ze sektoru stavebnictví a automobilového sektoru, ať už jde o B2B či B2C komunikaci. „Věřím a těším se na to, že Hana využije své profesionální komunikační dovednosti i media relations získané v rámci předchozích zkušeností při práci pro naše klienty,“ říká Dita Vašíčková. Hana je z příležitosti pracovat v jedné z předních PR agentur v tuzemsku nadšená a plná očekávání. „Do Bison & Rose nastupuji s velikou mírou pokory. Vážím si možnosti spolupracovat s uznávanými kapacitami z oblasti PR v Česku i ve světě a těším se na získávání nových pracovních zkušeností “, dodává Hana Kabourková.