K blížícímu se dvouletému výročí vzniku Tastu si tato cross-channel agentura nadělila dárek v podobě rozšíření business týmu, a začíná tak být stále aktivnějším hráčem. “Po dvou letech, kdy jsme se zaměřovali na hladký průběh spojení Sunu a Media a ukotvení Tastu, nyní opět přichází doba, kdy se vrháme do businessu a já z toho mám velkou radost, protože to je to, co mě v Tastu baví ze všeho nejvíc,” doplňuje Sandra Gligić, General Manager v agentuře Taste.

Na pozici New Business Team Leadera nastoupil již počátkem roku Milan Kubát, který přešel ze společnosti Burda International, v níž působil jako Head of Digital Sales. Dříve pracoval jako Sales Director ve společnostech Slevomat a Economia. V Tastu má na starost akvizici nových klientů, nastavení business strategií a budování akvizičního obchodního týmu.

Taste posiluje i stávající projektový tým, který vede Kristýna Holíková. Do jejího týmu se nově připojili projektoví manažeři Kateřina Čížková a Vojtěch Šromovský.

Kateřina Čížková v minulosti pracovala jako Senior Media Consultant pro Burda International CZ nebo jako Account Manager pro Czech News Center a Tiscali Media. Na starosti měla především návrh online kampaní, business development a rozvoj spoluprací. Podílela se také na speciálních cross projektech. Mezi její klienty patřily například Česká spořitelna, D.A.S., Vodafone, UPC, Kia, BMW, Adidas nebo Philips.

Dlouholetou praxi má i Vojtěch Šromovský, který dříve pracoval pro Rebel & Glory jako Senior Digital Account Manager a pro společnost Actum jako Relationship Manager. Na starost měl především správu a rozvoj digitálního řešení, online vývoj nebo redesigning a replatforming webových aplikací a portálů. Mezi Vojtěchovy klienty patřila například Kooperativa, Raiffeisen Leasing, Olympus Europe a ČSOB.