Koen Michiels působil sedm let ve společnosti Dunnhumby ve Velké Británii, kde se věnoval především marketingovým řešením pro Tesco. Zabýval se například inovativními IT nástroji inteligence trhu a analytikou spojenou se zákaznickým rozhodováním. V Datasapiens měl po čtyři roky v roli CTO na starost vývoj rozhraní pro analýzu a monetizaci zákaznických dat. Na přelomu roku se stal výkonným ředitelem společnosti a nahradil tak Michala Štádlera, který Datasapiens zakládal a čtyři roky vedl. Štádler se teď bude naplno věnovat svým ostatním projektům.

„V době, kdy obrovským tempem roste objem dat a také požadavky trhu, jsme tu od toho, abychom zákazníkům pomohli na cestě od excelové tabulky k umělé inteligenci,” říká Koen Michiels, nový CEO společnosti Datasapiens.

Koen Michiels vystudoval marketingovou komunikaci na univerzitě v Ghentu, v rámci rigorózního studia se zaměřil na marketingovou analýzu.