David Voráček poslední čtyři roky působil jako inzertní ředitel vydavatelství Economia. Původně byl šéfem interní Agentury Najisto, která s Economií v roce 2014 zfůzovala. V pozici ředitele pro business development vydavatelství Burda Praha bude úzce spolupracovat s obchodním oddělením, které od loňského roku vede Leo Kallista. Ten byl dříve ředitelem pro business development Slevomatu. Obchodní oddělení Burdy začátkem roku posílil další muž ze Slevomatu – Milan Kubát, který má na starosti digitální média.

„Burda Praha je mediálním domem s chutí a energií vydávat se novými směry a klasická tištěná média a online obohacovat o nové projekty pro klienty, ať už ve formě eventů nebo digitálních formátů a práce se sociálními médii,“ uvedl David Voráček.

Burda v posledním roce budovala tým profesionálů z oblasti marketingu a obchodu. „Naším cílem je hledat nové zdroje příjmů mimo tradiční prodej inzerce. Chceme být mediálním domem, který našim klientům nabízí komplexní komunikaci jejich značek na nejrůznějších platformách a který je schopný přizpůsobit se jejich individuálním potřebám,“ říká generální ředitelka vydavatelství Burda Praha Petra Fundová.

Burda Praha patří k největším vydavatelstvím v Česku. Vydává 40 časopisů – např. Marianne, Elle nebo Apetit – a provozuje řadu online projektů a eventů. Je součástí skupiny Burda International. Ta působí ve 22 zemích, vydává přes 320 titulů a zaměstnává téměř tři tisíce lidí.