„Dlouhodobou strategií naší firmy je mít všechny fungující trhy pod jednou střechou, rozvíjet je a maximálně využívat globálních synergií. Česká republika je ve skvělé kondici, má jednu z nejnižších nezaměstnaností v EU a boj o talenty je mimořádně intenzivní. Proto věříme ve velký potenciál našich služeb a chceme navázat na skvělou dynamiku rozvoje našich aktivit, které jsme ve spolupráci s našimi českými partnery v posledních letech dokázali,“ komentuje vývoj Petter Nylander, Global CEO společnosti Universum.

Dosavadní country manažeři zůstávají v roli lokálních poradců pro zajištění hladkého předání veškeré agendy. „Jsme moc rádi, že se nám za poslední čtyři roky podařilo Universum etablovat na špiče české employer brandingové scény. Nyní je čas předat štafetu na globální úroveň a tím dovršit původní plán naší spolupráce,“ komentuje Tomáš Rašner, dosavadní country manager Universa za Českou republiku.

Společnost Universum každoročně publikuje žebříčky nejatraktivnějších zaměstnavatelů a na základě rozsáhlých analýz radí společnostem, jak správně budovat jejich značku zaměstnavatele. Společnost vznikla před 25 lety a aktuálně působí na 50 trzích světa.

Společnost Studenta Media patří mezi přední české hráče v oblasti oslovování mladých talentů. Do jejího portfolia patří např. největší studijní portál v ČR Primát.cz nebo nový karierní showroom Proudly.cz. Společnost také donedávna vydávala největší tištěný magazín pro vysokoškoláky Studenta. Ten od června letošního roku přešel pod vydavatelství Economia.