Společnost Discovery v posledních letech prováděla významné investice v oblasti EMEA – od akvizice společnosti Eurosport a prémiových sportovních práv, včetně těch na přenos olympijských her v letech 2018 až 2024, až po nové digitální produkty, které jsou určeny přímo spotřebitelům. Jedná se například o službu Dplay, která obsahuje oblíbené zábavní a sportovní programy Itálie, Norska, Švédska a Dánska. Neposlední z investic společnosti Discovery je její spolupráce na streamingové službě se společností ProSiebenSat1 v Německu, kde diváci najdou ten nejlepší obsah od obou společností. Společnost Discovery rovněž dosáhla významného pokroku – její streamingová služba Eurosport Player zaznamenala nárůst popularity v celé Evropě. 

Kasia Kieli bude ze své nové pozice urychlovat spotřebitelský a produktově zaměřený provozní model společnosti Discovery v rámci její největší oblasti příjmů. Díky konsolidaci obchodních jednotek, které byly dříve rozděleny na Velkou Británii, severskou oblast, jižní Evropu a oblast střední a východní Evropy, Středního východu a Afriky (CEEMEA), se nyní může jeden vedoucí tým zaměřit na optimalizaci hlavní obchodní činnosti, a současně rozvíjet nové oblastí růstu.

Kasia Kieli pro Discovery pracuje již 17 let a dříve řídila operace Discovery pro oblast CEEMEA na 112 trzích. Za jejího vedení se organizace značně změnila – původně byly distribuovány pouze základní kanály, ale postupně se organizace stala prosperující a lokálně relevantní, a dnes nabízí placenou televizi, volně dostupné nešifrované televizní vysílání a digitální produkty na dvou kontinentech.

„Kasia předvedla, že má velkou vizi a odhodlání, a také nesrovnatelné odborné znalosti v řízení pravděpodobně jednoho z nejsložitějších a nejrozmanitějších regionů světa.  EMEA je pro nás největší oblastí z hlediska příjmů, v minulosti byla také navíc cílem značných investic a do budoucna s ní máme velké ambice. Nepochybuji o tom, že pod pevným a efektivním vedením Kasi uvidíme, jak bude naše organizace se sjednocenou oblastí EMEA i nadále růst a prosperovat,“ komentoval změnu Jean-Briac Perrette, CEO a prezident společnosti DISCOVERY NETWORKS INTERNATIONAL.

„Ve společnosti Discovery jsem začala pracovat v roce 2000, protože jsem tuto značku měla v oblibě, věřila jsem v její hodnoty a viděla jsem příležitosti, které vytváří. Stále cítím to nadšení ze sledování našich programů, stejně jako miliony dalších diváků, kteří je každý den sledují, aby se pobavili, inspirovali a byli ohromeni. Po 17 letech u společnosti Discovery v ni věřím víc než kdy předtím. Tato doba je vzrušující, neboť můžeme svým fanouškům nabídnout spoustu nových způsobů, jak mohou sledovat svůj oblíbený obsah, prostřednictvím různých partnerství, platforem a zařízení,“ uvedla ke svém jmenování předsedkyně a výkonná ředitelka pro oblast EMEA Kasia Kieli

V rámci nového chodu společnosti Discovery představila Kasia Kieli nové vedení pro obchodování v oblasti EMEA, včetně například rozšíření působnosti Marinelly SoldiJamese Gibbonse, kteří pro ni budou v nové struktuře pracovat.

 

Marinella Soldi bude nyní působit jako ředitelka strategie pro oblast EMEA a výkonná ředitelka pro jižní Evropu a bude pracovat pro Kasiu Kieli. Soldi bude i nadále využívat své zkušenosti s úspěšným nešifrovaným televizním vysíláním, provozováním placené televize a digitálních služeb a bude spolupracovat s místním vedením v Itálii, Španělsku, Francii a Portugalsku. Kromě toho Soldi vytvoří a povede agendu Spotřebitelských trendů a vývoje produktů a Organizace obsahu pro oblast EMEA a Discovery Networks International. Její rozšířená role zajistí, že její inovativní duch, strategické myšlení, kreativní vedení a obchodní cit budou využity v celé organizaci. 

Soldi pomohla přeměnit italskou Discovery z výhradně placené televize na multiplatformový mediální přehrávač.  Společnost Discovery se nyní může pochlubit 7% podílem portfolia v Itálii, čímž se stává třetí největší národní televizní společností, a díky produktu Dplay si buduje pevnou základnu pro streamingové digitální služby.

 

James Gibbons je jmenován generálním ředitelem pro Velkou Británii/Irsko, Austrálii a Nový Zéland a ředitelem pro obchodní rozvoj v oblasti EMEA. Gibbons bude ve své nové roli spravovat britský trh, který je důležitým centrem společnosti Discovery, a který sestává ze 14 značek, jež se každý měsíc dostanou ke 26 milionům lidí. Bude stavět na úspěchu stávajícího britského týmu a bude pro tento klíčový trh hledat nové možnosti růstu. Do jeho působnosti budou také spadat kanály z Austrálie a Nového Zélandu. Vedly k tomu především faktory jako jsou podobná kultura, demografie, jazyková a programová strategie těchto trhů.  Gibbons bude navíc odpovídat za rozvoj stávajících i nových obchodních vztahů a za příležitosti pro rozvoj podnikání v oblasti EMEA. 

Ve společnosti Discovery pracuje Gibbons již více než 18 let, a to v oblastech po celém světě a zejména na vedoucích pozicích. V poslední době působil jako generální ředitel pro rozvíjející se podniky a vedoucí produktového a podnikového vývoje pro oblast CEEMEA. Transformoval partnerství v oblastech jako Turecko, Afrika, Střední východ a Německo, čímž výrazně rozšířil přítomnost společnosti Discovery v těchto oblastech. Vedl také růst a slučování japonského podniku ve funkci prezidenta japonské Discovery.

Gibbons na této pozici následuje Susannu Dinnage, která byla na začátku tohoto měsíce povýšena a jmenována do nově vytvořené pozice globální prezidentky pro Animal Planet.