Michal Majnuš bude mít v nové pozici za úkol pomoci agentuře Face Up k získání nových zakázek s důrazem na digitální technologie propojené s obsahovým marketingem.

Michal posílil náš tým s ohledem na dlouhodobou strategii agentury, která cílí na získání klientů s chutí zkoušet nové technologie a systematicky pracovat na budování značky skrze obsahový marketing v digitální podobě, jehož výraznou součástí je výkonnostní PR zaměřené na linkbuilding a SEO. Michalovým úkolem je takové klienty najít a spolu s nimi pracovat na nových postupech v této oblasti,“ upřesňuje ředitel Jan Boleslavský.

V současné době se agentura specializuje na pokročilý webdesign postavený na technologii Kentico, jehož je Face Up stříbrným partnerem, a na to navázané komunikační služby.

„Jsme připraveni růst a investovat do rozvoje agentury. První měsíce mé práce se ponesou ve znamení konsolidace a rozvoje týmu tak, abychom byli silnými partnery pro naše klienty. Budoucnost agentury je postavena na nejmodernějších digitálních technologiích, detailní pokročilé analytice a smysluplné komunikaci v digitálním prostoru,“ uvedl nový člen Face Up Majnuš.

Značka Face Up, která na českém trhu působí již od roku 1993 původně coby mediální agentura, začala koncem roku 2015 měnit své portfolio směrem k digitální komunikaci. Definitivně se proměna v digitální agenturu uzavřela na jaře loňského roku s příchodem Boleslavského. Ten do týmu postupně přivedl zkušeného IT manažera Petra Mlynárčika a bývalého kreativního ředitele agentury Wunderman Luďka Kováče.