Ondřej Schmidt (37) dříve působil jako PR manažer a tiskový mluvčí internetové sázkové kanceláře bwin.com, která se s jeho přispěním stala nejznámější zahraniční internetovou sázkovou kanceláří v ČR. V předchozích letech pracoval jako Senior Account Manager v mezinárodní PR agentuře Fleishman-Hillard i jako nezávislý PR konzultant.

Podílel se mimo jiné na korporátní a krizové komunikaci datového úložiště Ulož.to či propagaci největšího náborového festivalu pro děti “Sporťáček”. Spolupracoval na komunikaci sponzoringu české první fotbalové ligy a českého fotbalu značkou Gambrinus. Na poli CSR získal uznání za svůj přínos při propagaci projektu Exit 316, který byl vyhlášen „Ekumenickým počinem roku 2006”.   

Ušetřeno.cz bude mít na starost zejména korporátní a krizovou komunikaci, vztahy s médii a podporu CSR aktivit. Jeho hlavním úkolem bude dále zvyšovat povědomí o značce a poskytovaných službách mezi širokou veřejností i partnery, posilovat její dobré jméno a pozici na trhu. Vystřídá tak Zuzanu Musilovou (Pínovou), která působila na pozici PR manažerky Ušetřeno.cz s krátkou přestávkou poslední čtyři roky a nyní přechází do role nezávislé PR konzultantky. 

„Zuzana Pínová v Ušetřeno.cz odvedla skvělou práci a významně přispěla k rozvoji projektu o několika lidech ve společnost s více než 130 zaměstnanci. V současnosti jsme jedničkou na trhu v online srovnání nabídek dodavatelů energií, dvojkou v mobilních tarifech a patříme mezi největší srovnávací portály finančních produktů a služeb. Očekáváme, že Ondřej Schmidt nám díky svým zkušenostem pomůže dosáhnout prvního místa na trhu ve všech třech segmentech,“ říká Jakub Mandát, marketingový ředitel internetového srovnávacího portálu Ušetřeno.cz.

Ondřej Schmidt vystudoval Finance a Marketing na VŠE v Praze. Práci v PR se věnuje od roku 1999.

Jeho hlavní soukromou vášní jsou klasické filmy. Věnuje se i vlastní filmové a literární tvorbě. Je dosud svobodný a bezdětný, proto ve volném čase střílí góly za amatérský fotbalový tým FC Šutka Praha.