Miroslav Kopřiva začal svoji kariéru budovat jako Finanční ředitel společnosti Oriflame Czech Republic, kde se později vypracoval až na pozici Generálního ředitele. Několik let působil také pro stejnojmennou společnost v zahraničí na pozici Regionálního marketingového ředitele. V roce 2009 byl Českou manažerskou asociací oceněn jako manažer roku v oblasti obchodu a turismu.
„Věřím, že pro dosažení úspěchu v obchodě je nejdůležitější budovat a motivovat týmy skládající se z pečlivě vybraných lidí s obchodním duchem, kteří se chtějí neustále dál rozvíjet. Práce pro společnost Zepter je pro mě další životní výzvou a rád bych byl všem ve společnosti dobrým vzorem a motivací,“ říká generální ředitel Zepter International Miroslav Kopřiva.
Inženýrský titul získal na Vysoké škole ekonomické v Praze, na Fakultě podnikohospodářské. Dále vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na Sheffield Hallam University - Masaryk’s Institute of Advanced Studies, kde získal titul MBA.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist