Miroslav Kopřiva začal svoji kariéru budovat jako Finanční ředitel společnosti Oriflame Czech Republic, kde se později vypracoval až na pozici Generálního ředitele. Několik let působil také pro stejnojmennou společnost v zahraničí na pozici Regionálního marketingového ředitele. V roce 2009 byl Českou manažerskou asociací oceněn jako manažer roku v oblasti obchodu a turismu.

„Věřím, že pro dosažení úspěchu v obchodě je nejdůležitější budovat a motivovat týmy skládající se z pečlivě vybraných lidí s obchodním duchem, kteří se chtějí neustále dál rozvíjet. Práce pro společnost Zepter je pro mě další životní výzvou a rád bych byl všem ve společnosti dobrým vzorem a motivací,“ říká generální ředitel Zepter International Miroslav Kopřiva.

Inženýrský titul získal na Vysoké škole ekonomické v Praze, na Fakultě podnikohospodářské. Dále vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na Sheffield Hallam University - Masaryk’s Institute of Advanced Studies, kde získal titul MBA.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist