Michal Hlucháň na Slovensku studoval daně a ekonomiku, ale už v té době ho zaujal svět obrazu. Za svoji kariéru pracoval na řadě reklam, dokumentů a filmů. Jeho vášeň pro film ho zavedla do různých koutů světa, kde nabral cenné zkušenosti. Působil například v Brazílii, v severním Skotsku nebo v Kazachstánu.

„Je poměrně unikátní, že jako developerská společnost investujeme do vlastní filmové tvorby, ale vzhledem k současným trendům a k tomu, jak se byznys posouvá, to považujeme za správný krok. Michal je velmi talentovaný v předávání příběhů a má zkušenosti z natáčení po celém světě. Jeho hlavním úkolem bude dokumentovat CTP a naši síť CTParků od A až po Z,“ říká Brendan Donnellan, vedoucí marketingu v CTP.

Michal Hlucháň chce do audiovizuální tvorby navrátit smysl a kvalitu. „Jsem zvyklý natáčet v různých prostředích a podmínkách, ale rozsah, jaký CTP a síť CTParků, z hlediska geografického, lidského i ekonomického má, je dech beroucí. CTP není jen shluk budov, ale je to sbírka životních příběhů, které se neustále vyvíjejí a rostou. Mým úkolem bude tyto příběhy zachytit a hlavně předat dál. Myslím totiž, že audiovizuálním dílem není až tak důležité dobu jenom zaznamenat, ale správně a odpovědně ji vytvářet. Můžete čekat záběry ze zákulisí, zajímavé rozhovory s top managementem, představení klíčových klientů, ale také drobné příběhy, které zase ukážou jinou stránku společnosti, dodává Michal Hlucháň.