Marian Mráz (45) bude mít za prioritu posílení obchodu v oblasti osobních a užitkových vozidel, a to především pro fyzické osoby a malé a střední firmy. Soustředit se bude na podporu spotřebitelských úvěrů a operativního leasingu, které získávají ve financování aut stále větší oblibu.

Marian Mráz v letech 2011 až 2014 výrazně přispěl k přebudování dealerské sítě Nissan v České republice a na Slovensku, za které byl zodpovědný jako Network manager v rámci regionu střední a východní Evropy. Dlouhá léta předtím působil na různých pozicích v českém zastoupení Toyoty, včetně postu obchodního ředitele.

Marian Mráz vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Během práce pro automobilky absolvoval řadu rozvojových programů včetně zahraničních programů v Japonsku a ve Švýcarsku.

Ve volném čase se věnuje sportu (horské kolo a golf), rodině a fotografii. Dříve hrál na vrcholové úrovni basketbal.