K hlavním úkolům Ondřeje Strnada (32) patří optimalizace nákupních procesů, revize stávajících obchodních smluv, realizace poptávkových a výběrových řízení, a to s důrazem na nalezení spolehlivých obchodních partnerů, snižování nákladů a zajištění požadované kvality dodávek.

Ondřej Strnad vystudoval Českou zemědělskou univerzitu, Fakultu Managementu a Ekonomie. V minulosti působil jako marketingový manažer ve společnosti Umax Czech, další uplatnění nalezl jako nákupčí v centrálním nákupu Pražských služeb. Před příchodem do ŠkoFINu 3 roky zastřešoval nákup ve farmaceutické společnosti  AstraZeneca, kde byl odpovědný za nákupní oddělení pro Českou a Slovenskou republiku. Reportoval lokálnímu finančnímu řediteli a podílel se na projektech nadnárodního procurement teamu.

Pan Strnad hovoří anglicky a německy.

Mezi jeho koníčky patří horská kola, lyžování, plavání, hudba, jazyky a gadgets. Svůj volný čas nejraděj tráví s rodinou a přáteli.