1. Díky fotce je profil osobnější

První, co náborář nebo budoucí šéf na našem profilu vidí, je fotka. Měla by proto reprezentovat to, jak chce člověk působit v pracovním životě. "Nejjednodušší rada je dát si na LinkedIn takovou fotku, na které vypadáme úplně stejně, jako bychom šli na pracovní pohovor na pozici, o kterou se ucházíme, nebo třeba první den do práce," říká Eliška Vyhnánková, odbornice na sociální sítě. Fotky z dovolené nebo z baru na LinkedIn nepatří.

2. Citáty nefungují

Hned pod fotkou se zobrazuje motto. Někteří Češi prostřednictvím toho sdělují světu životní kréda, kterými se řídí. "Setkávám se s tím, že lidé vyplní políčko například citátem ,Žij každý den, jako by byl tvůj poslední.' To by tam ale být nemělo," vysvětluje Vyhnánková. Motto je neobratný překlad anglického slova headline − titulek. Mělo by se jednat o stručné shrnutí toho, kdo jsme a co děláme. Dobrým mottem profilu může být například "obchodní manažer, který hledá práci". Pokud máte pracovní zkušenosti z více oborů, náborář bude mít hned jasno v tom, kam profesně v současné době směřujete a co hledáte.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se