reklama
reklama
13. 10. 2017 | poslední aktualizace: 13. 10. 2017  07:00

Petra Kutálková posilou výzkumného týmu digitální agentury Dobrý web

Digitální agentura Dobrý web do své výzkumné laboratoře přijala novou posilu. Petra Kutálková, která nastupuje na pozici UX researcher, se ve své dosavadní kariéře zaměřovala na pomoc organizacím jako La Strada, zabývající se problematikou obchodování s lidmi, v nichž je nezbytně důležité dokonale se vcítit do lidí, jimž podobné subjekty pomáhají. V Dobrém webu uplatní svou schopnost empatie zejména na poli uživatelských výzkumů.
-rkp
Čtěte více o: personálie | výzkum | agentura
Petra Kutálková, UX researcher v digitální agentuře Dobrý web
Petra Kutálková, UX researcher v digitální agentuře Dobrý web
autor: archiv

Petra Kutálková má zkušenosti s návrhem i kompletní realizací analýz, evaluací a výzkumů. Pracovala s lidmi v krizi či s následky traumatu a dělala výzkumy ve skupinách lidí, které je obtížné kontaktovat.

“Kouzlu digitálního světa a UX výzkumu jsem propadla teprve před časem. Nabídku Dobrého webu jsem proto přijala s radostí a těším se, že se této oblasti budu moci intenzivně věnovat právě zde,” uvádí Petra Kutálková, nová výzkumnice Dobrého webu.

“Příchodu Petry si velmi vážíme a věříme, že u nás své bohaté zkušenosti a psychologický i sociologický background zužitkuje a obohatí tak náš tým mimo jiné i o pohled za oponu digitálna,” říká Luboš Plotěný, ředitel Dobrého webu.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama