reklama
reklama
12. 10. 2017 | poslední aktualizace: 12. 10. 2017  10:55

Lukáš Nejedlý a Martin Frodl posilují tým agentury igloonet

Agentura igloonet posiluje tým. Společnost se nově zaměří na zkvalitnění e-mailingu s novým specialistou Lukášem Nejedlým. Druhou posilou agentury bude Martin Frodl, který bude mít na starost rozvoj nástrojů pro práci s jazykem. S novými specialisty se třicetičlenný tým agentury více zaměří na rozšíření služeb a posílí vývoj nových aplikací.
-rkp
Čtěte více o: personálie | agentura | e-mail | e-commerce
Lukáš Nejedlý a Martin Frodl, agentura igloonet
Lukáš Nejedlý a Martin Frodl, agentura igloonet
autor: archiv

S novými posilami agentura igloonet pokračuje v rozšiřování nabídky. Před časem uvedla aplikaci AdsCare, která dokáže varovat správce reklam před chybnou reklamou nebo ji umí okamžitě zcela vypnout. Nyní se zaměří na e-mailing. „Naši klienti si e-mailing doposud spravovali sami. Nebyli však spokojeni s výsledky kampaní a zároveň se jim nedařilo najít pro tuto oblast spolehlivého externího partnera. Proto jsme se na tuto oblast zaměřili a rozšířili tým o Lukáše Nejedlého. V igloonetu bude působit jako e-mailingový garant a vedoucí jednoho z marketingových týmů,“ řekl Adam Šilhan, vedoucí marketingového týmu digitální agentury igloonet.

Lukáš Nejedlý poslední dva roky pracoval pro společnost Webkomplet na rozvoji jejich nástroje Mailkomplet a jako vedoucí marketingového týmu pomáhal s nasazováním e-mailingových strategií pro prémiové klienty. Spolupracoval také se společnostmi OKAY, Datart, JENA nábytek či s Ministerstvem průmyslu a obchodu. Kromě Mailkompletu má zkušenosti s implementací a správou kampaní v Mailchimpu, Ecomailu, Mailkitu či Silverpopu.

Martin Frodl je druhou posilou agenturního týmu. Vystudoval lingvistiku a informační technologie s magisterským titulem z umělé inteligence a strojového zpracování jazyka. V průběhu doktorátu se rozhodl opustit akademickou kariéru a nastoupil do společnosti Red Hat, kde působil necelé tři roky. V igloonetu bude mít na starost rozvoj nástrojů založených na práci s jazykem, zabývat se bude hlavně generováním reklam a klasifikací vyhledávacích dotazů, čímž přispěje k optimalizaci správy PPC kampaní.

„Před dvěma lety jsme si řekli, že nabízet obyčejnou správu kampaní bez datových podkladů a vývoje nových nástrojů je málo. Postupně jsme pracovali na automatizaci bidování, kontrole reklam i detekci anomálií a teď se začínáme věnovat datové práci s textem. Naše interně vyvinuté aplikace nám zatím pomáhají se správou reklam, do budoucna se však po vzoru AdsCare mohou přetavit do nových produktů,“ vysvětlil Adam Šilhan.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama