Fasáda z rostlin či běžecká dráha na střeše. Developeři kancelářských budov vymýšlejí způsoby, jak se odlišit od konkurence a zaujmout nájemce. Ještě pár let nazpět takto fungovaly mezinárodní certifikace o ekologičnosti budovy. Ty jsou však dnes už naprosto běžné. "Kancelářské budovy začaly být moc stejné. Čím větší je konkurence, tím více se developeři předhánějí, kdo z nich nabídne nějaké to nej," komentuje trend Eduard Forejt, ředitel pro rozvoj obchodu v pražské kanceláři poradenské společnosti JLL. Svou roli dnes sehrává i přetahovaná o schopné zaměstnance. Firmy jim proto mají zájem nabídnout co nejatraktivnější pracovní podmínky.

Mnohem více se o přízeň nájemců musí podle Forejta snažit budovy, které jsou dál od center měst nebo v méně vyhledávaných lokalitách.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se