reklama
reklama
2. 10. 2017 | poslední aktualizace: 2. 10. 2017  07:01

V Kantaru chtějí rozvíjet digitál, najali Pflanzera

Filip Rožánek
Filip Rožánek
šéfredaktor časopisu Marketing & Media
Tomáš Pflanzer
Tomáš Pflanzer
autor: Archiv Tomáše Pflanzera

Výzkumná společnost Kantar získala významnou posilu. Na nově vytvořenou pozici Digital Director nastupuje Tomáš Pflanzer. Ve skupině bude odpovědný za konsolidaci a rozvoj digitálních řešení. Nejprve na českém a slovenském trhu, později v celém regionu střední a východní Evropy.

Pflanzer dosud vedl digitální aktivity v Nielsen Admosphere, odkud na konci září odešel. Zodpovídal například za digitální část nabídky ve výběrovém řízení Asociace televizních organizací na měření sledovanosti. Nielsen Admosphere tendr vyhrála a uspěla také v dalším výběrovém řízení, na Admonitoring pro SPIR.

Pro Pflanzera není skupina Kantar neznámá - dlouhá léta se věnoval sociálním sítím, digitálnímu marketingu a inovacím v TNS Aisa (od loňského jara Kantar TNS).

Autoři: Filip Rožánek
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama