reklama
reklama
25. 9. 2017 | poslední aktualizace: 25. 9. 2017  10:35

Petr Lágner ředitelem divize PMX skupiny Publicis One

Komunikační skupina Publicis One slučuje obchodní oddělení všech svých mediálních agentur. Od druhé poloviny září vystupuje divize nákupu pod značkou PMX (Publicis Media Exchange). Ředitelem byl jmenován Petr Lágner.
-rkp
Čtěte více o: personálie | agentura | komunikace
Petr Lágner, ředitel divize PMX skupiny Publicis One
Petr Lágner, ředitel divize PMX skupiny Publicis One
autor: archiv

Petr Lágner od roku 2013 působil jako obchodní ředitel pro ZenithOptimedia, později pro ZenithBlue449. V minulosti byl obchodním ředitelem v Profimedia.cz, působil také ve vedoucích pozicích v Media Marketing Services, TNS A-Connect a jako ředitel nákupu v mediální agentuře Starcom MediaVest Group.

V září byl jmenován ředitelem PMX, tedy nové obchodní divize všech mediálních agentur v rámci komunikační skupiny Publicis One v České republice.

„Sloučení obchodních oddělení pod značku PMX přispěje k větší efektivnosti a vzájemné provázanosti celého nákupního týmu v rámci skupiny Publicis One a povede k lepšímu využití kapacit a know-how ve prospěch našich klientů,“ říká Petr Lágner, ředitel PMX.

PMX (Publicis Media Exchange) je globální brand, který v rámci skupiny Publicis One funguje již delší dobu, nyní nadešel čas také pro Českou republiku. Do Publicis Media Exchange přejdou všichni zaměstnanci obchodních týmů mediálních agentur ze skupiny, tedy Zenith, Blue449, Starcom a Spark Foundry. Obchodním ředitelem byl jmenován Petr Lágner, který doteď působil jako obchodní ředitel pro agentury Zenith a Blue449.

 

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama