reklama
reklama
23. 8. 2017 | poslední aktualizace: 23. 8. 2017  11:10

Boril Šopov v čele datového týmu Navidator agentury Nydrle

V rámci agentury Nydrle vznikl datový tým Navidator, který se zabývá aplikací statistického modelování, strojového učení a umělé inteligence v marketingu. Navidator tvoří skupina expertů na datovou analytiku, kteří v Nydrle fungují jako samostatná specializovaná jednotka. V čele týmu stojí analytik Boril Šopov.
-rkp
Čtěte více o: personálie | agentura | Nydrle
Boril Šopov, vedoucí datového týmu Navidator agentury Nydrle
Boril Šopov, vedoucí datového týmu Navidator agentury Nydrle
autor: archiv

Boril Šopov přešel do Nydrle z finančního sektoru, kde se osm let věnoval vývoji softwaru a řízením rizik, mimo jiné pro Deutsche Börse či ČSOB.

„Moje dosavadní práce se točila hlavně okolo modelování finančních rizik. Již po škole jsem se chtěl věnovat tvorbě modelů na hedgeování kurzových rizik pro malé podniky. Na první pohled je to od světa komunikace hodně vzdálené, v marketingu se ale také dají tvořit pěkné modely a tento obor není na rozdíl od finančnictví svázán tolika přísnými regulacemi, takže nabízí víc příležitostí pro inovativní projekty. S Nydrle jsme začali spolupracovat na projektové bázi v průběhu roku 2016 a hned první společná práce ukázala, že použití pokročilých modelů pro analýzu marketingových dat má obrovský potenciál,“ popisuje Boril Šopov s tím, že budoucnost vidí hlavně ve zrychlení a automatizaci rozhodovacích procesů při cílení reklamy.

Spolupráce s novým specializovaným týmem Navidator zvyšuje skokově kompetence agentury Nydrle v oblasti analýzy a interpretace dat. Prvním společným projektem byla automatizace e-mailingových kampaní pro řetězec IKEA, kde se díky využití prodejních dat a informací ze zákaznického programu IKEA Family povedlo zvýšit efektivitu e-mailingových kampaní o desítky procent.

„Naše práce dlouhodobě vychází z „Data Driven Creativity“ přístupu. Mít v agentuře a potažmo celé Kindred Group k dispozici vlastní data science tým bylo mým dlouhodobým cílem. Klienti mají ve svých databázích obrovský potenciál, který kreativní agentury v podobě, jak je dnes známe, neumí využít. Analytické agentury na druhé straně sice dokážou data zpracovat, chybí jim ale zase kontakt s trhem, zákazníkem a jeho potřebami. Díky spolupráci s Borilem se nám povedlo oba tyto světy propojit,“ doplňuje Pavla Nýdrle, Managing Director agentury Nydrle.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama