reklama
reklama
18. 7. 2017 | poslední aktualizace: 18. 7. 2017  07:10

Přemysl Hanzelka novým šéfem Poštovní spořitelny

Od 1. července 2017 se stal novým ředitelem Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka. Jedním z jeho hlavních úkolů v této funkci bude implementace nové strategie, která přichází spolu s červnovým podpisem smlouvy mezi ČSOB a Českou poštou o poskytování finančních služeb na České poště po dobu následujících deseti let.
-rkp
Přemysl Hanzelka, ředitel Poštovní spořitelny
Přemysl Hanzelka, ředitel Poštovní spořitelny
autor: ČSOB

Přemysl Hanzelka (42) pracuje ve skupině ČSOB téměř 19 let, a to především na obchodních pozicích. Deset let pracoval v korporátním segmentu ČSOB, kde se zaměřoval především na akvizice mezinárodních firem. Poté řídil obchodní spolupráci Poštovní spořitelnyČeskomoravskou stavební spořitelnou a třetími stranami. Tři roky zastával funkci regionálního ředitele Poštovní spořitelny ve Středních Čechách, kde zodpovídal mimo jiné za Era finanční centra a spolupráci s Českou poštou. V posledních 2 letech pak vedl tým, jehož cílem bylo připravit a vyjednat spolupráci skupiny ČSOB s Českou poštou pro roky 2018–2027.

„Jsem velmi rád, že máme v týmu takové lidi, jako je právě Přemek. Jeho práci znám velmi dobře a nesmírně si vážím jeho profesionality, která jde ruku v ruce se skvělými výsledky. Má v sobě kombinaci píle, letitých zkušeností, strategického myšlení a tahu na branku. Je mu vlastní také lidskost a velký smysl pro férovost. Navíc zná skvěle Poštovní spořitelnu. Na všech plánech, které s ní máme, se osobně podílel, což je naprosto zásadní,“ říká Petr Hutla, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB zodpovědný mimo jiné za Poštovní spořitelnu.

Přemysl Hanzelka je absolventem právnické fakulty Karlovy univerzity. Mluví anglicky a částečně také německy.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama