reklama
reklama
12. 7. 2017 | poslední aktualizace: 12. 7. 2017  08:38

Generální ředitel RADIOHOUSE, Miroslav Hrnko, bude současně řídit i agenturní prodej společnosti. Michal Beran odchází

Největší rozhlasové mediální zastoupení RADIOHOUSE provádí změny v divizi agenturního prodeje. V nastávajícím období bude přímo řídit tuto divizi generální ředitel RADIHOUSE, Miroslav Hrnko. Dosavadní ředitel divize Michal Beran ze společnosti po vzájemné dohodě odchází.
-rkp
Miroslav Hrnko, generální ředitel společnosti Radiohouse
Miroslav Hrnko, generální ředitel společnosti Radiohouse
autor: archiv

Michal Beran odchází po vzájemné dohodě z postu ředitele agenturního obchodu mediálního zastoupení RADIOUHOUSE

“Děkuji Michalovi za dlouholetou práci, kterou odvedl v RADIOHOUSE a přeji mu mnoho štěstí v osobním i dalším profesním životě,“ říká Miroslav Hrnko, generální ředitel RADIOHOUSE. “Důvodem změny na nejvyšším postu agenturního prodeje ve společnosti RADIOHOUSE je plánované přeuspořádání vnitřní struktury firmy tak, aby lépe odpovídala současným požadavkům agentur a jejich klientů. Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních mediaplannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti,“ říká Miroslav Hrnko. „Podrobnosti a personální obsazení budou zveřejněny poté, co s nimi budou seznámení naši klienti,“ dodává Miroslav Hrnko.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama