Pavel Slavík prošel ve společnosti HEINEKEN Česká republika bohatou cestou a načerpal tak široké spektrum nejrůznějších zkušeností. Do společnosti nastoupil v roce 2004 na pozici obchodního zástupce. O rok později se stal členem nově vzniklého oddělení trade marketingu, které pomáhal od základu budovat. Nejprve jako exekutivní pracovník, posléze jako specialista a od roku 2007 jako trade marketing manažer. V této funkci převzal zodpovědnost za strategii on-trade kanálu, nastavování obchodních standardů, plánování rozpočtu, spolupráci s dodavateli, zavádění nových produktů, technologií a mnohé další. V roce 2011 se Pavel Slavík vrátil do obchodního oddělení jako oblastní manažer prodeje pro akviziční tým středních Čech. Ještě téhož roku se mu naskytla příležitost přesunout se do moravského regionu a získat tak další zkušenosti jako oblastní manažer prodeje. Od roku 2012 až doposud působí v naší společnosti na pozici regionálního manažera prodeje. V této funkci převzal zodpovědnost za řízení všech on-trade obchodů moravského regionu, které představují více než polovinu z celkového objemu on-trade prodejů českého HEINEKENu.

Pavel Slavík se vyjádřil i k dlouhodobé vizi a cílům do budoucna. „Pro naplnění naší strategie je důležité stavět na tom, co se nám daří, a pokusit se nacházet příležitosti v tom, v čem můžeme být lepší. To se týká všech našich každodenních činností od efektivity, přes procesy, nástroje, výsledky (podíl na trhu, hektolitry, profit) až po motivaci a to, abychom měli být na co hrdí. Ve společnosti pracuji již dlouho, a proto vím, jak skvěle se spolupracuje s lidmi, které práce baví. Z tohoto důvodu je pro mě prioritou, abychom fungovali jako jeden tým zapojených a motivovaných lidí, kteří chtějí a vědí, co je naší misí. Včetně otevřené komunikace mezi ostatními odděleními. Tato nová role je pro mě výzvou, na kterou se velice těším.

V moravském regionu se zatím nic nezměnilo, Pavel Slavík současně povede svůj tým do doby, než bude oznámen jeho nástupce. Ten vzejde z externího nebo interního výběrového řízení.