reklama
reklama
15. 6. 2017 | poslední aktualizace: 15. 6. 2017  19:38

Pavel Janda inovačním designérem agentury Direct People

Inovační agentura Direct People se zaměří na posilování konkurenceschopnosti technologických a průmyslových firem. Po technologickém skautovi Jiřím Navrátilovi najala Pavla Jandu, který se inovacím ve vývoji a výrobě produktů věnuje celou svou kariéru. Nyní chce v Direct People pomáhat firmám, aby se svými produkty uspěly nejen lokálně, ale i na mezinárodních - velmi konkurenčních - trzích.
-rkp
Čtěte více o: personálie | agentura
Silueta - muž
Silueta - muž
Shutterstock">autor: Shutterstock

Pavel Janda (41) po studiích na Strojní fakultě VUT odešel pracovat jako konstruktér pro Caterpillar do Velké Británie. Měl na starosti design a vývoj hydromechanických systémů různých typů strojů.

V té době bylo v této firmě 15 lidí, kteří se zabývali virtuální predikcí dynamické zátěže stroje, a na světě nebyl nikdo, kdo by byla ve vývoji hydraulických strojů tak daleko,“ komentuje svoje působení v CAT R&D Pavel Janda. S touto expertizou po pěti letech z Británie odešel do Německa, kde pokračoval v rámci Caterpillaru na vývoji systémově složitějších hydraulických strojů.

Po sedmi letech v zahraničí se s rodinou vrátil do ČR. Dostal nabídku od společnosti Bobcat, kde se z pozice experta posunul do role R&D manažera. V Bobcat byl u zrodu generační obměny produktového portfolia strojů. Po osmi letech v R&D dostal příležitost řídit oddělení kvality. Měl za úkol nastavit zcela nově procesy řízení výroby ve firmě a díky působení jeho týmu začal Bobcat fungovat na úrovni světového podniku a do české pobočky se pro inspiraci jezdili dívat zástupci Bobcatu z jiných zemí. V roce 2013 se nechal zlákat do Eatonu, který budoval pražské inovační centrum pro Evropu. Tam se začal systematicky zabývat inovačními metodikami a jejich aplikací do praxe.

České podniky mohou mít světový potenciál. Často ale hledají dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody podle známé metafory, když držíte v ruce kladivo, tak všechny problémy vypadají jako hřebíky‘ a nechávají se unášet mýtem latentních zákaznických potřeb. To vede k častým zklamáním a velkým finančním a časovým ztrátám při uvádění nových produktů na trh. Více než sedm let pomáháme nejen výrobním firmám akcelerovat rychlost i efektivitu přivádění nových produktů i služeb na trh, a to i na naše vlastní riziko a Pavel přináší do týmu další důležité kompetence a zkušenosti,“ komentuje navázání spolupráce Petr Šídlo, partner Direct People.

Ve volném čase se věnuje hlavně rodině. Má ženu a tři děti, s nimiž rád cestuje a trekuje po horách. Aktivně se věnuje tréninku a závodění v orientačním běhu.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama