Michal Malysa přichází do Deloitte po pěti letech v agentuře Grayling, kde vedl divizi Public Relations. Má bohaté zkušenosti s poskytováním komunikačních služeb pro klienty v oblasti IT, technologií, financí a průmyslu. Před tím byl osm let novinářem, zejména v TV Nova, Pražském deníku, Českém rozhlase a České televizi.

„Deloitte je silná globální firma, v níž v Česku pracuje řada velmi chytrých lidí. Dokáže vyhledávat a úspěšně navazovat spolupráci jak s etablovanými hráči, tak s inovátory přinášejícími na trh často unikátní řešení. Těším se, až budeme témata s tím spojená sdílet s odborným i širším publikem daleko výrazněji,“ říká nový šéf komunikace Deloitte v ČR Michal Malysa.

„Jsem přesvědčen, že Michal Malysa svými zkušenostmi významně napomůže v další úspěšné profilaci Deloitte jako technologicky inovativní poradenské firmy,“ řekl Petr Brich, ředitel Clients and Markets Deloitte Česká republika.

Oddělení Clients and Markets v Deloitte posílili nedávno další dva seniorní manažeři. Petr Kouřil nastoupil na pozici Head of Strategic Marketing a Jan Vyšehradský vede interní komunikaci.