reklama
reklama
30. 5. 2017 | poslední aktualizace: 30. 5. 2017  13:40

Petr Vondráček vede marketing záložny ANO spořitelní družstvo

ANO spořitelní družstvo, které se na českém trhu pohybuje už od roku 2011, angažovalo na pozici marketingového ředitele Petra Vondráčka. Ten dosud zastával funkci marketingového manažera ve významné distribuční společnosti elektroniky a elektronického příslušenství.
-rkp
Petr Vondráček, marketingový ředitel záložny ANO spořitelní družstvo
Petr Vondráček, marketingový ředitel záložny ANO spořitelní družstvo
autor: archiv

Petr Vondráček (41) má za sebou celou řadu výrazných profesních zkušeností. Ve finančním sektoru spojil svou kariéru se společnostmi, jako ČSOB nebo mBank, případně pojišťovnický gigant DAS. Všude se značnou měrou podílel na řízení marketingových strategií. V marketingově-reklamní agentuře Birel byl partnerem a zároveň řídil nový byznys, strategické vize i poradenství zákazníkům.

„Baví mě nacházet místa na trhu, který je zdánlivě obsazený. Positioning a vyhledávání synergií je v takovém případě skutečnou výzvou,“ říká Petr Vondráček.

„Naše volba vycházela nejen z faktu, že má Petr Vondráček mnoho zkušeností v marketingu, jímž se zabývá už dvacet let, ale také z toho, že má pořád chuť jít do výzev a překračovat horizonty,“ říká Petr Illetško, předseda představenstva záložny.

Vystudoval Fakultu chemicko-technologickou Univerzity Pardubice, v marketingu začal pracovat v roce 1994.

Ve volném čase se rád věnuje rockové hudbě a sportu. Je ženatý a má dvě děti. Zajímavostí je, že vlastní řidičský průkaz nejen na auto a motorku, ale také na traktor a vozidla těžší 3,5 tuny.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama