reklama
reklama
18. 5. 2017 | poslední aktualizace: 18. 5. 2017  09:46

Petr Radotínský kreativním ředitelem Ogilvy & Mather

Po šesti letech na pozici Senior Art Director Ogilvy & Mather se Petr Radotínský stává kreativním ředitelem. Bude nově zodpovědný za kreativu pro klienta Tesco a v pozici střídá Jakuba Mráze. Ve skupině Ogilvy tak působí silný pool tří kreativních ředitelů, který se kromě Petra skládá z Associate Creative Directora OgilvyOne Marka Linharta a Tomáše Belka, který má na starosti kreativu celé skupiny Ogilvy.
-rkp
Čtěte více o: personálie | agentura | ředitel | kreativita | Ogilvy
Petr Radotínský, kreativní ředitel Ogilvy & Mather
Petr Radotínský, kreativní ředitel Ogilvy & Mather
autor: archiv

Petr Radotínský má na svém kontě mnoho oceněných kampaní. Z poslední doby například muší citylight „The Dying Poster“, propagující výstavu režiséra a scénáristy Davida Cronenberga, ověnčený mnoha domácími a zahraničními cenami jako Epica, Golden Drum, Red Apple, ADC Creative Awards a PIAF nebo kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima, která bodovala na mezinárodním festivalu reklamy D&AD a domácím ADC Creative Awards.

Mezi klienty, se kterými dlouhodobě spolupracoval, patří kromě Nadace Leontinka například Air Bank, Ford, UPC nebo ČEZ.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama