reklama
reklama
13. 5. 2017 | poslední aktualizace: 13. 5. 2017  07:00

Josef Říkovský bude pečovat o zákazníky a zavádět inovativní přístupy ve společnosti Home Credit

Do českého Home Creditu přichází z virtuálního obchodu s módou ZOOT Josef Říkovský. Jako vedoucí oddělení Customer Experience bude zodpovědný za péči o zákazníky a zavádění inovativních přístupů.
-rkp
Josef Říkovský, vedoucí oddělení Customer Experience společnosti Home Credit
Josef Říkovský, vedoucí oddělení Customer Experience společnosti Home Credit
autor: archiv

Josef Říkovský bude mít za úkol při svém působení v Home Creditu provést audit stávajícího stavu zákaznické péče a zkušenosti. Následně začne pracovat na zlepšení klíčových oblastí a převezme vedení oddělení Customer Experience, které zůstává součástí sekce Komunikace a Custex. Říkovský by měl také podporovat a rozvíjet interní komunikační aktivity, stát se ambasadorem zákaznické péče a klientů a zapojovat jednotlivé části firmy do procesu budování prozákaznické kultury. Své zkušenosti bude sdílet s kolegy z ostatních zemí skupiny Home Credit, jako první ho čeká cesta do Indonésie a na Filipíny. To nejlepší se pak bude snažit přenést do českého prostředí.

„Přicházím z přátelského a silně prozákaznicky orientovaného prostředí, které mi denně dávalo možnost rozvíjet lidskou stránku byznysu a mou potřebu někomu pomáhat. Jsem velmi rád a těší mě, že podobné prostředí chtějí nyní rozvíjet i společnosti v oborech, jako je spotřebitelské financování,“ shrnuje Říkovský své pocity po nástupu do Home Creditu.

Josef Říkovský studoval na Cyrilometodějské teologické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Během studií poznal nejen život v klášteře, ale také práci projektového manažera. Věnoval se projektům pro zahraniční studenty v České republice a české studenty toužící vycestovat do zahraničí. Své obzory si v rámci studia rozšířil na univerzitách ve Velké Británii, Kosovu, Lotyšsku a Estonsku. Studijní stáž Erasmus strávil na Maltě. Část profesní kariéry prožil v Římě ve službě Rytířského řádu. Po návratu do České republiky pracoval pro Rytířský řád Křižovníků s červenou hvězdou u paty Karlova mostu.

Do komerční sféry, konkrétně startupu s módou ZOOT, poprvé nahlédl v roce 2013. Zde byl tři a půl roku součástí užšího týmu Customer Care. Podařilo se mu dát péči o klienty neotřelý styl, postavený na přátelství, překvapujících okamžicích a rozdávání radosti. 

Volný čas tráví v přírodě, rád cestuje a sleduje umění.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama