reklama
reklama
12. 5. 2017 | poslední aktualizace: 12. 5. 2017  07:45
Rada řídí skupinu 6K Group

Petr Rada výkonným ředitelem skupiny 6K Group

Do skupiny 6K Group přichází na nově vytvořenou pozici výkonného ředitele Petr Rada. Odpovídat bude především za provoz celé skupiny, projektové řízení a řízení a doplňování týmů. Hlavními firmami skupiny jsou společnosti 6K a MyCom Solutions.
ICT Revue
Petr Rada, výkonný ředitel skupiny 6K Group
Petr Rada, výkonný ředitel skupiny 6K Group
autor: archiv

Petr Rada od roku 2011 do března letošního roku působil jako Delivery manager ve společnosti Makro Cash & Carry ČR. Před tím 12 let pracoval v Českých aeroliniích v úseku Ramp Control, kde odpovídal za odbavování letadel. Prošel tam funkcemi Supervisor Ramp Control  a Senior Supervisor Ramp Control. V Makru řídil 50 lidí, v ČSA v seniorské pozici ještě o 30 lidí víc.

„V MyComu se chci zaměřit na celkovou úroveň servisu, kde vidím velký prostor pro odlišení od konkurence. Současně rozběhneme systematické průběžné vzdělávání lidí, jež by mělo celkově zvyšovat jejich úroveň,“ přibližuje Petr Rada své první cíle. Pro 6K, druhou hlavní společnost skupiny, vidí priority v jiné oblasti. Firma totiž prodává svůj účetní systém 6K Software, který používají i takové společnosti, jako KPMG a BDO. „Musíme dát důraz na to, co všechno software umí a zároveň jej vizuálně poněkud omladit,“ má jasno nový provozní ředitel. 

Za své dlouhodobé cíle si v nové pozici klade zvyšování efektivity, spojené s efektivnější motivací, která - pro leckoho překvapivě - nemusí být jen finanční. „Když opravdu znáte lidi, se kterými pracujete, víte, co potřebují, co ocení a pak je opravdu nemusíte motivovat jen finančně. Že to funguje, jsem se přesvědčil ve svém předchozím zaměstnání,“ je přesvědčený Petr Rada. Dobrý vztah šéfa s lidmi je podle něj v současnosti, kdy je jen přibližně čtyřprocentní nezaměstnanost ještě důležitější, než dřív. Při nástupu do 6K Group si proto nový ředitel uložil také úkol sám sobě.

„Hodně mě zajímá, jak opravdu dobře vést lidi. V aerolinkách povaha práce vyžadovala především direktivní řízení, v Makru se zase sází na ‚lidské‘ řízení. Ale to nestačí, způsobů jak vést lidi a přitom je motivovat je víc. A právě v tomhle budu tvrdě pracovat sám na sobě,“ slibuje Rada. Že to dobrým vedením myslí vážně svědčí i jeho poznámka o tom, jak dlouho mají být lidé v práci.

„Nepotřebujeme lidi, kteří tráví v práci 10 – 12 hodin a jsou pak proto permanentně utahaní, nebo podráždění. Potřebujeme lidi, kteří zvládnou svoji práci za osm hodin a pak jdou za rodinou, nebo za svými koníčky,“ vysvětluje ředitel, proč ho neohromí to, když mu někdo pošle první mail v sedm ráno a poslední v sedm večer.

Sám se po práci věnuje rodině, sportu, zajímá se o historii, architekturu, tradiční řemesla, letectví a také rád čte a cestuje.

 

Autoři: ICT Revue
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama