reklama
reklama
20. 4. 2017 | poslední aktualizace: 20. 4. 2017  10:45

Jan Horák šéfem marketingu J&T BANKY

Marketingové oddělení J&T BANKY vede od dubna Jan Horák, marketingový odborník s dlouholetými zkušenostmi z oblasti financí a bankovnictví. Do J&T BANKY přichází ze Citibank Europe, později Raiffeisenbank, kde zastával pozici šéfa digitální akvizice a budoval digitální strategii pro Raiffeisenbank International ve Vídni. Na novém působišti střídá Petra Málka, který po více než 15 letech v působení marketingu přechází do oblasti business developmentu napříč skupinou J&T.
-rkp
Jan Horák, vedoucí marketingového oddělení J&T BANKY
Jan Horák, vedoucí marketingového oddělení J&T BANKY
autor: archiv

Jan Horák během své poměrně dlouhé pracovní kariéry měl možnost pracovat v marketingových a obchodních odděleních předních bank na českém trhu. Svou pracovní kariéru v oblasti financí zahájil v mBank, kde byl šéfem marketingu pro Českou a Slovenskou republiku. V Citibank Europe působil ve vedoucích pozicích on-line marketingu, digital business developmentu a customer experience v rámci top afluentního segmentu retailového bankovnictví v České republice a Maďarsku. Aktivně se podílel na tvorbě marketingových a digitálních strategií, mediálním plánování a vytváření kampaní po výkonnostní marketing či strategických obchodních partnerství, například s on-line prodejcem Mall.cz.

Hlavní úlohou Jana Horáka v jeho nové funkci je navázat na dlouhodobé budování značky banky a upevnění její pozice v prostředí, které je stále více digitální.

 

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama