reklama
reklama
20. 4. 2017 | poslední aktualizace: 20. 4. 2017  08:30

Vladimíra Nejedlá ředitelkou Rádia ZET

Na pozici ředitelky Rádia ZET nastoupila v dubnu Vladimíra Nejedlá. Do vedení byznysově-informační stanice přichází z vydavatelství Mediaforce. Celkem 11 let působila ve společnosti Economia, prošla mediální agenturou Médea a byla u zavádění Deníku Metro v České republice.
-rkp
Čtěte více o: personálie | ředitel | média | rozhlas | rádio
Vladimíra Nejedlá, ředitelka Rádia ZET
Vladimíra Nejedlá, ředitelka Rádia ZET
autor: archiv

Vladimíra Nejedlá, nová ředitelka Rádia ZET bude mít kromě obchodně strategických partnerství na starosti také rozvoj stanice a její každodenní chod.

Vladimíra Nejedlá přichází do Rádia ZET s řadou cenných zkušeností z ekonomické i podnikatelské sféry, obchodu a marketingu. Jejím úkolem bude rozvoj značky na rádiovém trhu a vyhledávání nových obchodních příležitostí,“ uvedl jednatel Rádio ZET s.r.o. Michel Fleischmann.

„Mojí prioritou je další rozvoj stanice a získání nových partnerů. Orientovat se chci také na obsah. Lidé z byznysu potřebují správné informace a nemají čas na to, aby je vybírali z různých zdrojů a složitě vyhledávali. Chci, aby jim stanice nabízela přesně takové vysílání, které je nejen zaujme, ale také je bude inspirovat. Mým cílem je vybudovat rádiu pevnou posluchačskou základnu a přijít s novými formáty,“ uvedla Vladimíra Nejedlá.

Ve vydavatelství Mediaforce měla Vladimíra Nejedlá na starosti firemní časopisy a tituly pro segmenty automotive a luxusní značky, v Economii pečovala o nejvyšší segment zákazníků. Má zkušenosti také z mediální agentury Médea a z neziskové organizace, která pomáhá zrakově postiženým.

 

Rádio ZET je prestižní stanice s vysokým podílem mluveného slova, která vysílá v češtině každý všední den od 6.00 do 19.00 hodin a o víkendu v čase 7.00 až 18.00 hodin. V ostatních časech přináší vysílání BBC World Service v angličtině. Program rádia je postaven primárně na informacích z byznysu a podnikání, jeho součástí jsou také unikátní přehledy zahraničního i domácího tisku, rozhovory, magazíny nebo zpravodajský servis. Webové stránky zase slouží jako informační byznysový web, na kterém posluchači naleznou to nejzajímavější ze světa byznysu, vědy, techniky, kultury i společenského dění. Důležitou součástí jsou i audio lekce angličtiny, které jsou k dispozici zdarma.

 

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama