reklama
reklama
19. 4. 2017 | poslední aktualizace: 19. 4. 2017  17:07

Vltava Labe Media hlásí personální změny

Filip Rožánek
Filip Rožánek
šéfredaktor časopisu Marketing & Media
Čtěte více o: média | personálie | obchod
Logo vydavatelství Vltava Labe Media
Logo vydavatelství Vltava Labe Media
autor: Vltava Labe Media

Ve vydavatelství Vltava Labe Media povyšují obchodní ředitelé.

Petr Marek, šéf obchodu celého mediálního domu, si od května přibere další povinnosti a bude řídit divizi regionálních Deníků. Dosavadní obchodní ředitelka magazínů Jitka Afsahi bude ředitelkou divize magazínů a odlehčí tak povinnosti Mirky Zlatníkové, která magazíny povede už jen po redakční stránce. Magazínovou inzerci povede Zuzana Tylčerová.

Toto „částečné přerozdělení zodpovědností“ by mělo podle tiskové zprávy „zvýšit efektivitu řízení“. „Chci se plně věnovat obsahovému rozvoji magazínů. Obsahová stránka časopisů a kreativní práce se šéfredaktory jsou mi bližší než klasická manažerská práce,“ komentovala změny Mirka Zlatníková, která se o dosavadní kompetence rozdělí s Jitkou Afsahi.

Tylčerová, která povede inzertní obchod časopisů, dosud zastávala pozici šéfky nových obchodních příležitostí.

Dalších manažerů se změny nedotknou. Ředitelem redakcí Deníku je i nadále Roman Gallo. Centrální obchod řídí Slávek Fořt a regionální obchod František Olbert.

Autoři: Filip Rožánek
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama