reklama
reklama
11. 4. 2017 | poslední aktualizace: 11. 4. 2017  13:25

Mediálka MEC hlásí manažerské změny

Filip Rožánek
Filip Rožánek
šéfredaktor časopisu Marketing & Media
Čtěte více o: personálie | agentura
Branislav Marko (vlevo) a Borislav Ivanov, MEC Czech
Branislav Marko (vlevo) a Borislav Ivanov, MEC Czech
autor: MEC Czech

Česká pobočka mediální agentury MEC oznámila nástup dvou nových manažerů. Ředitelem strategického plánování se stal Branislav Marko, do managementu přibude také šéf týmu pro klienta Vodafone Borislav Ivanov.

Marko podléhá Danielu Živicovi, chairmanovi MEC pro Českou a Slovenskou republiku. „Braňo je pro nás klíčový partner při tvorbě strategií již delší dobu. Se značkou MEC je Braňo spojen více než 12 let, a to svým působením v MEC Slovensko, největší síťové mediální a digitální agentuře na Slovensku. Od dubna 2017 je jeho záběr rozšířen o český trh,“ uvedl výkonný ředitel Ondřej Šimůnek.

Absolvent studia psychologie nasbíral řadu zkušeností v sektorech FMCG, retailu, automobilového průmyslu, technologií i financí. Vyzkoušel si pozice v klientském servisu, plánování i mezinárodní koordinaci.

Vedení týmu Vodafone se ujal Borislav Ivanov, dosavadní specialista na brand management úvěrových a penzijních produktů v České spořitelně. Absolvent podnikové ekonomiky na VŠE pracuje v reklamní branži přes deset let, na agenturní i klientské straně. Pracoval mimo jiné ve společnostech OMD nebo Universal McCann.

„Velmi silná digitální, datová a zároveň kreativní profilace je to, co nás jako agenturu posouvá dopředu,“ naznačuje úkoly pro Ivanova jeho nadřízený Ondřej Šimůnek.

Autoři: Filip Rožánek
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama