reklama
reklama
6. 4. 2017 | poslední aktualizace: 6. 4. 2017  11:20

Tereza Hajná v čele Content Marketingu Mall.cz

Mall.cz chce zlepšovat zákaznickou zkušenost, personalizaci a budování vztahu se zákazníky v rámci obsahového marketingu. Na pozici Head of Content Marketing zaštiťuje marketingovou strategii a tvorbu obsahu Tereza Hajná.
-rkp
Čtěte více o: personálie | manažer | marketing | e-shop | Mall.cz
Tereza Hajná, Head of Content Marketing v Mall.cz
Tereza Hajná, Head of Content Marketing v Mall.cz
autor: archiv

Tereza Hajná přišla do Mall.cz z SQLdep, firmy spadající do skupiny Rockaway. Předtím měla na starosti například digitální marketing v IBM. V Mall.cz už zvládla mimo jiné velmi úspěšnou vánoční kampaň s Leošem Marešem.

„Klíčové je pro nás budování vztahu se zákazníky. Díky speciálním metrikám a pokročilé práci s analýzou dat zjistíme, jak uživatelé s obsahem pracují. Poté se jim můžeme lépe přizpůsobit a vytvářet takový obsah, který pro ně bude opravdu relevantní,“ dodává Tereza Hajná.

Nová obsahová marketingová strategie bude postupně implementována ve všech regionech. „Chtěli bychom dosáhnout maximálního propojení obsahu se sociálními médii a v tomto směru se stát špičkou ve středoevropském regionu,“ přibližuje Tereza Hajná. „Věříme, že díky globálnímu zásahu Mall Group i skvěle sehranému týmu profesionálů můžeme brzy určovat marketingové trendy v e-commerce.“

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama