reklama
reklama
29. 3. 2017 | poslední aktualizace: 29. 3. 2017  11:35

Miroslav Hrnko generálním ředitelem společnosti Radiohouse

Novým generálním ředitelem společnosti Radiohouse, která prodává reklamní čas v rádiích, se stal od dnešního dne Miroslav Hrnko. Informovala o tom mluvčí společnosti Barbara Kotulánová. Miroslav Hrnko minulý týden skončil ve funkci generálního ředitele mediálního domu Lagardére Active ČR.
-rkp
Miroslav Hrnko, generální ředitel společnosti Radiohouse
Miroslav Hrnko, generální ředitel společnosti Radiohouse
autor: archiv

Miroslav Hrnko bude mít za cíl posílit růst tržeb a zvýšit prestiž a pozici mediálního zastupitelství na českém trhu. V manažerských pozicích Lagardere Active ČR působil předchozích 15 let.

Společnost Radiohouse je společným podnikem skupin Media Bohemia a právě Lagardere Active ČR. Radiohouse je servisní organizace pro prodej rozhlasové reklamy založená v roce 2014 společnostmi Media Marketing Services a.s. a Regie Radio Music spol. s r.o. Od roku 2015 prodává reklamní čas rádií Media Bohemia a Lagardere Active ČR a několika nezávislých rozhlasových stanic.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama