reklama
reklama
16. 3. 2017 | poslední aktualizace: 16. 3. 2017  17:25

Lenka Heřmanová řídí digitální komerční aktivity Lagardere Active ČR

Mediální dům Lagardere Active ČR spojuje prodej digitální reklamy a e-commerce do jednoho týmu. Za všechny příjmové digitální aktivity od března zodpovídá Lenka Heřmanová, která obsadila nově vytvořenou pozici Head of Digital Commerce přímo podřízenou řediteli digitálních aktivit Jiřímu Sládkovi.
-rkp
Lenka Heřmanová, Head of Digital Commerce v Lagardere Active ČR
Lenka Heřmanová, Head of Digital Commerce v Lagardere Active ČR
autor: archiv

Lenka Heřmanová působila v Lagardere Active ČR čtyři roky na pozici Head of Business Development, předtím prošla manažerskými pozicemi v Centrum Holdings a McKinsey & Company.

Lenka Heřmanová a její tým zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, programatického prodeje, speciálních digitálních operací a e-commerce. Jde tedy o příjmy ze všech aktivit online portfolia Lagardere Active ČR, které zahrnuje weby evropa2.cz, frekvence1.cz, youradio.cz, humr.cz, koule.cz, zet.cz či pigy.cz a další, sociální sítě spjaté s těmito značkami a také několik obchodně zastupovaných webů.

„Hlavním úkolem pro nejbližší měsíce je posílení obchodního týmu a navyšování digitálních příjmů ve všech formách. Největší potenciál vidím v silném portfoliu sociálních sítí, multiplatformním propojení audio komunikace a také v komercializaci našeho rostoucího videoobsahu, ať už klasickými videospoty nebo přímo product placementem či sponzoringem jednotlivých videopořadů,“ upřesňuje plán pro tento rok Heřmanová.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama