reklama
reklama
13. 3. 2017 | poslední aktualizace: 13. 3. 2017  00:00
McMedia

Miloš Zeman diskuse nepotřebuje

Prezidentovy názory pokrývají všechna hlavní média. Co neřekne on, dodá Ovčáček. Miloš Zeman bude na obrazovkách všudypřítomný i bez speciálních diskusí.
Filip Rožánek
Filip Rožánek
šéfredaktor týdeníku Marketing & Media

Menší údiv způsobilo minulý týden rozhodnutí Miloše Zemana, že při druhé kandidatuře na Hrad nebude chodit do žádných televizních ani rozhlasových diskusí. Na sociálních sítích se objevily poznámky o zbabělosti, neférovosti. Pravda ale je, že Zeman žádné diskuse nepotřebuje, nemá žádnou motivaci k tomu, aby do nich chodil.

Reálně má v médiích velký prostor pro jednosměrné sdělování svých názorů a dostane ke svým voličům vše, co potřebuje. Ke konfrontaci s jinými kandidáty ho nic nenutí. Jeho oznámení, že nepovede žádnou kampaň, je ale polopravda. Možná tentokrát nebude mít klip od Filipa Renče, zato bude mít pravidelný pořad v televizi Barrandov, rozhovory v Parlamentních listech, v Blesku a na Frekvenci 1. Má pokrytá všechna klíčová média, může široce povídat, co se mu zamane. Nedá se předpokládat, že by mu třeba Alex Mynářová, manželka hradního kancléře a moderátorka TV Barrandov v jedné osobě, nějak výrazně oponovala.

Chcete si přečíst celý článek?
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama