reklama
reklama
9. 3. 2017 | poslední aktualizace: 9. 3. 2017  16:53

Miriam Bóthová, Jan Škoda, Miloš Jedlinský a Lukáš Uher přicházejí do oddělení výkonnostního marketingu společnosti ACOMWARE

Konzultační společnost ACOMWARE hlásí nové posily na pozicích marketingových specialistů. Oddělení výkonnostního marketingu posílí čtyři odborníci na PPC kampaně.
-rkp
Miriam Bóthová, Jan Škoda, Miloš Jedlinský a Lukáš Uher, společnost ACOMWARE
Miriam Bóthová, Jan Škoda, Miloš Jedlinský a Lukáš Uher, společnost ACOMWARE
autor: archiv

Miriam Bóthová přichází z agentury Kofein, kde získala zkušenosti se správou kampaní pro tuzemské i zahraniční klienty.

Jan Škoda dříve pracoval ve společnosti Seznam.cz, kde spravoval klientské účty v systému Sklik. Oba se budou nově na pozici PPC Specialist starat o kampaně klientů ACOMWARE.

Miloš Jedlinský je další posilou týmu. Má zázemí v IT, profesionálně se však věnuje hlavně performance marketingu. Do ACOMWARE přichází ze společnosti Vivantis, v níž pracoval jako specialista na zbožové srovnávače.

Nastupuje rovněž Lukáš Uher, který byl ve společnosti Seznam zodpovědný za správu PPC v systému Sklik.

Oba nováčci budou spravovat účty klientů ACOMWARE v systémech Adwords a Sklik.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama