reklama
reklama
1. 3. 2017 | poslední aktualizace: 1. 3. 2017  15:39

Za Poštovní spořitelnu mluví Buřičová

Nová tisková mluvčí má s finančním sektorem zkušenosti z agentury AMI Communications.
Filip Rožánek
Filip Rožánek
šéfredaktor časopisu Marketing & Media
Monika Buřičová
Monika Buřičová
autor: ČSOB

ČSOB našla po třech měsících novou tiskovou mluvčí pro Poštovní spořitelnu. Od března se jí stala Monika Buřičová. Pozice byla neobsazená od prosincového odchodu Martiny Slavíkové.

Banka chce tiskovou mluvčí využít také pro různé další projekty v rámci ČSOB.

Monika Buřičová začínala v PR agentuře Hill+Knowlton Strategies, poté přešla do fullservisové agentury Comunica a v roce 2014 nastoupila jako PR manažerka do AMI Communications. V AMI měla na starosti projekty pro Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Raiffeisen stavební spořitelnu, kde mimo jiné startovala také CSR projekt Nadace Simony Krainové.

Buřičová vystudovala marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Monika Buřičová
Autoři: Filip Rožánek
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama