reklama
reklama
1. 3. 2017 | poslední aktualizace: 3. 3. 2017  12:19

Miroslava Jozová tiskovou mluvčí pro český a slovenský trh společnosti Uber

Na post tiskové mluvčí společnosti Uber od března nastoupila Miroslava Jozová. PR manažerka přechází z agentury na stranu klienta. Bude mít na starosti kompletní externí komunikaci v obou zemích, včetně spolupráce s influencery.
-rkp
Čtěte více o: personálie | tiskový mluvčí | doprava | Uber
Miroslava Jozová
Miroslava Jozová
autor: Martin Malý

Technologická společnost Uber bude mít poprvé tiskovou mluvčí pro český a slovenský trh. Od března do funkce nastoupila Miroslava Jozová. Dosud pracovala v agentuře Ogilvy PR, kde byl Uber jedním z jejích klientů.

V Uberu bude mít na starosti kompletní externí komunikaci v obou zemích, včetně spolupráce s influencery.

Absolventka public relations na univerzitě v Bournemouthu pracovala v Ogilvy PR od roku 2012. Starala se například o komunikaci pro easyJet, Philips a také Uber. Zajišťovala PR kampaně klientů, organizovala akce pro novináře a spolupracovala s bloggery.

Měla také na starosti komunikaci dvou ročníků Bitvy národů na Petříně, za kterou získala první cenu v soutěži Česká cena PR.

Autoři: -rkp
reklama
Zobrazit náhled
Zbývá 1000 znaků
Článek neobsahuje komentáře.
reklama

Zjednodušené vyhledávání pracovních pozic

Vyhledávání připravujeme
ve spolupráci s LMC
reklama
Nejčtenější články  
Newsletter  
reklama
reklama
reklama